top of page

שיער חלק

לפני 3 שנים היה לי שיער חלק.

מספיק חלק כדי שצמה קלועה לא תחזיק עליו הרבה זמן. כן, עד כדי כך חלק.

לפני שנתיים כשעזבנו למרכז, הוא פתאום החליט שלא חלק לו יותר - והסתלסל. לא ברור לי למה.

אולי החום של המרכז שבר אותו,

אולי הלחות תיסכלה אותו,

אולי חוסר הרוח הירושלמית ניפח אותו,

אבל ככה פתאום, זה קרה.

מאז עברו שנתיים. נראה לי שהייתי סבלנית מספיק, כבר אין תירוצים של "טוב רק הגענו לפה, הוא צריך להתרגל".

עברנו את כל העונות פעמיים, שרדנו קורונה והתעצלנו ביחד לחפוף כשעבדנו מהבית.

נראה לי שאפשר להחליק חזרה לכיוון החלק, לא?

חשוב להבהיר (ולא את השיער):

אני לא איזו גזענית שערות או משהו, פשוט את החלק היה לי יותר נוח להעביר מאחורי האוזן בלי שיקפיץ לי את התלתלים חזרה לפרצוף.

לבנאדם שעובד וחי בעולם, די קריטי לראות את הדרך שהוא הולך בה ואת המסך של המחשב, בלי להתעצבן על התלתלים שלו.

באמת שהשיער החלק היה מתאים לי בול, וממילא אין לי זמן או כוח לקלוע צמות, אז הוא לגמרי מוזמן לחזור. כשמתאים לו. כלומר עכשיו. בבקשה.




bottom of page